senushka Kızlar bebeğim 2.5 aylık çok sakın di uyku vs zorlanmadım ama bugün varya uyuyo uyanıyo gündüz sonra yanına gidiyorum bir gülüyo bi ağlıyo çok zor bir gün geçirdim neden böyle acaba atak falan mı 😂😂 ilk çocugum
senushka Emzik atıp ellerini ağzına alıyo sonra sürekli ağlıyo memeden ayrılmak istemiyo çok zorlandım bugün