NAZAKYOL06 Canın istedi de yok sandım başlığı görünce. Bebeğin gazlı bir bebekse ne yersen ye gaz yapar değilse de rahat rahat ye derim. Ben sezaryen ile doğurdum eve geldim canım nasıl aşure istiyor anlatamam. Annemden istedim ve oturdum abartısız 1 tencere yedim. Ne bana ne kızıma gaz yapmadı doğru düzgün hiç gaz sancısı çekmedik