Heisenberganneoldu Bebeğim 8 aylık 3 aydır asla yatağında uyumuyor ama benim yatağımda uyuyor ben yokken de öyle hani bana alıştı desem ne yapmalıyım koyar koymaz ağlıyor
Sumeyraas Heisenberganneoldu benim 10 aylıkken başımdan geçmişti. Park beşikte uykuya dalmaya alıştırdım başka türlü düzelecek gibi değildi. O dönem uyku eğitimi verdim.
BitterCoffee Heisenberganneoldu aynı durumdayız.montessori aldık ama onda da güvenli değil henüz.burada bekleyeyim belki öneride bulunan olur ://
Heisenberganneoldu askanne10 bizimki de sallanıyor ama sorunu ne anlamıyorum ya uykuya geçiş şeklinde devam etmek istiyor kaldırıp koyunca uykusu bölünüyor mu ne oluyor çok yorucu 😅