Merhabalar. Bebeğimin süt ve süt ürünleri alerjisi varmış bir aylık olduğunda belirti verdi. Kakası kanlıydı. Süt ve süt ürünleri bir de yumurta tüketmiyorum. Denemeye başlayacağız dedi önce yumurta dan. İlk sarışını mı tüketiyoruz beyazını mı. Yaşayan varmı acaba yazmış ama biraz karışık yazmış. Riske atmak istemedim. 🙏