Alparslanzeynep Bebegim 50 günlük ve iki kasigindan ameliyat olacak. Aşırı gergin ve stresliyim. Bu konuda tecrübe edinmiş anneler varmidir. Deneyimlerini bilmek isterim . Ameliyat sonrası süreç nasıl. Anesteziyi nasıl atıyorlar. Bebekler
Bakag Alparslanzeynep gecmis olsun bebekken degilde 2 yasindayken kizim olmustu 2 tatafli ameliyata kucagimdan aglatarak aldiklari icin cikarkende anne diye agliyodu 2 saat icindede taburcu edildik eve geldiginde koltuklarda zipliyodu yuruyodu sadece kabiz olmamasina dikket etrim ama bebekle ayni olurmu bilemiycem umarim dahada kolay olucaktir
bi_mucize_annesi79 Alparslanzeynep merhaba canım benim oğlum da tek tarafta vardı 12 günlükken fark ettik 39 günlükken ameliyat olduk korkma uzun bı ameliyat değil bizim ki 25 dakika kadar sürdü ama bizimle aynı odada binkadin vardı onun iki tarafında vardı 1 saate yakın sürdü ve ona boğazından hortum atıyorlar ya ondan vermişlerdi narkoz dozu biraz yüksekti ve 3 saat sonra normal hayatına döndü merak ettiğin bişey varsa sorabilirsin
bi_mucize_annesi79 Alparslanzeynep ve sakin geç kalma patlayabilir o fıtık sarı sarı kusarsa morarirsa hemen acile götür bekleme ve ağlatma ağladıkça şişer
Gulde09 Benim de oğlumun kasık fıtığı var bizim tek taraflı solda. Bize de ameliyat dediler ama daha 40′ımız bugün çıktı. Biraz daha beklemek istedik eşimle. Rabbim şifa versin evlatlarımıza. Üstte kalsın post.
YigitAlpsMom Alparslanzeynep şimdiden geçmiş olsun oğlum 5 buçuk aylıkken olmuştu çift taraflı aynı zamanda sünnet de oldu bizimki zor geçti ikisi bir olduğu için anesteziyi de bol bol ağlayarak atıyorlar korkmayın Allah yardimciniz olsun inşallah çabucak iyileşir ☺️
Gulde09 YigitAlpsMom merhaba çok geçmiş olsun öncelikle. Benim oğlumda da tek taraflı var. Biz de bari 6 aylık olsun falan diyoruz beklemek istiyoruz. Sizde bir sorun oldu mu 5,5 aylık olana kadar.
Alparslanzeynep Gulde09 acil olarak almak istiyorlar bussuru hastane gezdim . Deli gibi uktroson çektirdim hepsi acil dedi aşırı sancı ve kasilmasi var