Edanur000 Anneler bebeğim 1 ay 19 günlük. Emzik kullanmak istemiyordum fakat uykuda zorlanmaya başladığı için kullanmaya karar verdim. Ama almıyor ucu damaklı denedik almadı. Düz olandan denedik almadı. Alıyor çiğniyor diliyle atıyor. Nasıl alıştırabilirim var mı bir yöntem. Dışarı bile çıkamıyorum korkumdan he ran ağlayabiliyor 🤦🏻♀️
2209 Edanur000 bizde 3.markada tutmustuk. Bibss marka tuttuk biz kaucuk olandan. Ilk istemeyip atıyorlar disari ama siz azmedin. Geri verin. Birde ağzındayken pıtpıt minik minik emzige vurun. Biz oyle alıştırdık. Mutlaka tutturun cok rahat edersiniz
Defnecimm Edanur000 ben emzik emen bebeklerı oldum olası sevmişimdir. Kızımında tutmasını cok istedim. Aventten başlayarak bütün markaları denedık. En pahalısınıda tutmadı en ucuzunuda. 5. Ayında artık pes ettım denemeyi biraktım. 5. Ayın sonlarına doğru kafama esti tekrar avent emzıgı verdım ve tuttu direk . Şimdi agzından düşürmüyo. Belkı sizin bebeğinizinde zamanı gelmemiştir bılemıyorum fakat anladımkı emzik cok onemlı bişeymiş 😀😀
Zerr Edanur000 Bi arkadaşım emziği verince yanaklarını da kaplayacak gibi tuturdı elleriyle, sanki meme hissi gibi, yani suratını avuçlardı anlatabildim mi 😬 Sütüne batır batır ver bi de öyle dene, alır daha küçük
Bidemett Edanur000 en kalitelisinden en ucuzuna her şekli denedim almıyor almayan bebek almıyor yani bir yolu yok
Gamze_akgunn Edanur000 benimkide 9 10 emzik Red etti bibs e alıştırdım kauçuk kalmamış silikonunu aldik kabul ediyo sakinken alışıyor emin ol şimdi canı isterse kabul ediyo 1 aylık bebek
Ekin-melek22 Edanur000 ben de 2 hafta önce 5 aylık oldu, bıraktırdım emziği 😀 emziğe bakmaktan, temiz mi diye kontrol etmekten bıkmıştım. Düştü yıka, getir, yıka, getir… kurtuldum 😀