nazardkay merhaba bildigim kadarıyla ben cevap vereyim. Moro refleksi hala devam ediyor olabilir o yüzden de kollar oynayıp onu uyandırıyor olabilir. Banada oluyordu o dönem. Beşiğine yatırdıktan sonra kolları yumusakca tutarak yada kundaklı tulumlar var ondan giydirerek pışpıs demeye devam ediyordum bir süre çoğunlukla işe yarıyordu. Yani verdigim uyku desteklerine besige koyunca da bir süre devam ediyordum. Bir de kademeli olarak yatırın yani mesela kucakta sallayıp pıspıs diyerek uyuyorsa önce sallanmanızı yavaslatarak durdurun sonra yatırıp pıspısa devam edip sesinizi yavas yavas alcatarak bitirin. Bunlar bende işe yarıyordu. He yine de zor ve yorucu mu evet yorucu. O yüzden 4,5 aylık iken uyku eğitimine basladık. Cünkü ben cektim baya bu uykuya sancılı geçişinden