Cansuuuuu13820 22 aylık oğlum var. Gece emerek uyuyo kendini 9 ayliktan beri sallatmaz emzikte kullanmiyo nasıl memeyi bıraktırabilirim lütfen tecrübeli anneler yazabilir mi… Aslında ilk önce kendimi teselli etmem lazım memeyi bırakınca sanki benden kopacak gidecekmis gibi hissediyorum birde yalnızım biraktiramicam diye çok korkuyorum gerçekten çok bağlı gece uyanmalarini saymak bile istemiyorum lütfen yardım edin bildiklerinizi benimle paylaşın 🙃
Liderbey Cansuuuuu13820 oğlum ayın 23 ünde 2 yaşında olacak. Memeye o kadar yapışıktı ki beni otururken görürse koşarak geliyordu yemek yemiyor sürekli emzik gibi meme ağzında geziyorduk resmen ilk başta konuştum meme artık bitti bardaktan içeceğiz no no diyip kafa salladı zorla açıyordu. Bir doktorun videosunu izledim çok zorluyorsa yara bandı yapıştırıp ufff oldu meme diyin diye böyle yaptım. Daha önce de bırakmak istediğim de kıyamadım istikrarlı olamamıştım ama baktım artık yemek yemiyor yapıştırdım bandı ilk 3 gün biraz sıkıntılı geçti vicdanen de öyle… çok şükür 10 gün oluyor bıraktık. İştahı açıldı çok mutluyum… darısı başınıza🙏🏻
Theodora Cansuuuuu13820 23 aylik oglum emerek uyuyor. Ben de kara kara dusunuyorum nasil biraktiracagim diye bi yandan da sizin gibi duygusala bagliyorum hep emsin istiyorum.🥺 siz ne guzel karar vermissiniz ben hic hazir degilim🥺🥺
Adaaa_ Bende durayım şurda benimkide 20 aylık olucak emzirerek uyuyo. Bana çok bağlı.. Bende senle aynı düşüncedeyim sanki emzirmeye bırakınca beni istemi ek sanıyorum.
Cansuuuuu13820 Adaaa_ rahatlayacagimi düşünüyorum ama asla bi yerden baslayamiyorum 2 yaşını doldursun diyorum dışarda çok eziyet edince tamam diyorum son artık ama yinede kıyamıyorum napcaz böyle
Kavruk_leblebi Diş çıkarıyordur annesi biraz daha emsin sonuçta onun hakkı, mahrum etmeyin. Sütün ağrı kesici özelliği var iyi geliyordur, kendini güvende hissediyordur.
Keremikoom Bende kademe kademe bırakmaya geçtim 8 temmuz da 2 yaşında olacak ilk hafta heran emmek istemesi kestim sadece öğlen uykusunda ve akşam uykusunda izin verdim sonra öğlen uykusunda memesiZ uyuttum bu hafta akşam uykusundaki emmeyi kesmem lazım ama o azmi şuan nedense kendimde göremiyorum gündüz birsekilde oyaliyorum ama gece nedense gözümde çok büyüyorum
Cansuuuuu13820 Liderbey deniycem yara bandını çok duydum ama yapmadım sabır taşı yaptım emdi salça yaptım emdi ama bende kararsızdım sanırım istikrarlı değildim…
Liderbey Cansuuuuu13820 evet istikrar önemli..ben onun için yapıyorum bunu diye düşünün.. yemek düzeni oturacak kahvaltı yapmıyordu hiç mesela kafam da onun için iyi olacak sürekli bunu tekrarladım oldu geceleri ağlayarak kalktı annecim meme uf oldu biliyorsun su içelim diye su verdim her uyandığında ağladı sarıldım uyutmaya çalıştım. allah yardımcınız olsun sizin de
Cansuuuuu13820 Bugün akşam üzeri karra verdim kırmızı oje sürdüm ucuna ve uff oldu aciyo dedim geldi baktı baktı kokladı emmek istemedi ve şuan uyuyo inşallah gece sorun yaşamam umarım başarırız 💕😘