Diş çıkartıyor olabilir, ben kızıma kehribar kolye takmıştım uzunca bir süre. İyi gelmişti, bir denemenizi tavsiye ederim. Bir de bu aylar tam büyüme ayları, tam olarak doymuyor olabilir. Tavsiyem verdiğiniz mimarları bira daha arttırarak denemeniz. Ama sonuçta inanın ki her şey gelip geçici, her ay bambaşka bir yavrunuz oluyor. Siz stres yapmayın, geçeceğini bilin ve hep pozitif olun. İnanın söylediğiniz her şeyi anlıyorlar, bol bol konuşun, şarkı söyleyin, dokunun, sarılın.i ve sevin yavrunuzu. Bir daha asla bu kadar küçük olmayacak🥰🥰 sağlıkla büyüsün🧿🌸