Babyarask Kızlar kullaniyo musunuz bunu acaba alışkanlık yapar mi açtım az önce çok şükür yarabbi daldı sayılır uykuya 😬😵💫
Zeliha27mira Babyarask hem bende hemde eşimde müzik listesinde var indirdik 2 senedir kızım dinliyor oğlum da alıştı hatta bizde 🤣
AselLina1 Babyarask Bizde tüm gece en kısık seste anne karnındaki sesle uyuyoruz ☺️ Bazen bende yanlış mı yapıyoruz diye sorguluyorum ama sakinleşiyor o seste.
Lulemom Babyarask pışpış bağımlılık yaparmış. Beyaz gürültü aç. Doktor öyle söylemişti bana. Beyaz gürültü açıyordum. Sonra açmadım hiç aramadı. Şuan 10 aylık, bazen evde gürültü oluyosa misafir varsa yine açıyorum. Hiç yadırgamıyo açmamı da açmamamı da 😄
AselLina1 Babyarask Aslında gündüzleri de çok iyi oluyo onun sesine dalıp uyuduğu için etraftaki çoğu sesi duymuyolar 😂 bende pış pışa geçmeyi düşünüyorum. Anne karnındaki sesi dinleyince dış dünyaya alışamıcak gibi geliyo