Kızlar oğlum 10 aylıkken yürümeye başladı . Şuan 13 aylık olacak . Fakat yürürken bi ayrıklık söz konusu . Gözle görülür derecede . Görenler farkediyor doktora götürdünmü diyor . Çarşamba günü çocuk doktorundan randevu aldım fakat buradan size bi sormak istedim . Bu durum geçer mi . Bebekken kanguru kullandık hatta 8. Aya kadar kullandık diyebilirim . Acaba ondan mı diyorum . Kalça ultrasonu çekilmişti ve bi sorun olmadığı söylenmişti.. geçici bi durum mudur zamanla geçermi başına gelen varmı acaba ?