acemi_annee-23_ Kızlar biz kiracı olarakbir eve geçecez. Gideceğimiz evde şöyle ki, tezgah var üstte davlumbazı alt kzıma fırının girecek. Yani ortası boş değil tezgah var. Oraya ankastre set olurmu? Anlatabilmişimdir İNŞALLAH kızlar ya
Mrvekpk acemi_annee-23_ oluyo canm kayinpederimin ki öyle ocagi oturtacak alan olmadigi icin uzerinde oyle duruyo kullanıyo yani
Momismoms acemi_annee-23_ ankastre ocağın girmesi için tezgahın kesilmesi gerekiyor.bir mermerci çağırıp kestirin ocağın yuvasını