Sena35 Siz bilirsiniz ama ben 2 oğlumda da ilk 2 hafta hem emzirdim hem mama kullandım. İlk oğlumda kan uyuşmazlığı yoktu günde 2 defa mama verdim. 2.oğlumda kan uyuşmazlığı vardı ve değeri 14dü saat başı bi mama bi meme verdim. Saati kaçırmamaya dikkat edin yapabilirseniz saat başı emzirin. Çünkü sarılık çiş ile atılır bolca beslensin ki idrarından gitsin. Buna dikkat edin bi şey olmaz inşallah 🤲🏼