Haticerdogan merhaba, birincisi bebeklerin bir anları bir anlarını asla tutmuyor bu nedenle gördüğünüz farklılıklarda telaşa kapılmayın, ilk zamanlar bebekler ne kadar emmeye alışma süreci yaşıyor, göğüsler de bebeğin emmesine alışmaya çalışıyor. Bir düzen oturana kadar da göğüste akmalar çok oluyor ama bebekler emmeye alıştıkça göğüsler de uslanıyor ve akmalar azalıyor. Bebeğim bazen 45 dk emerdi bazen 15 dk. Acı acı ağlamadıkça doymuş demektir. Çişini vs de yapıyorsa doyuyordur. Benimki doymayınca asla susmuyordu. İkincisi sağma ile bebeğin emmesi asla aynı değil onu bir referans olarak almayın.bebeğiniz emdikten sonra keyfi yerindeyse büyük ihtimalle doyuyordur. Ayrıca doktor kontrolüne gittiğinizde de doktorunuz zaten kilo vs bakıp daha detaylı sizi bilgilendirecektir.Doktorunuz doymamış, yeterli kilo almamış vs demedikçe telaşa kapılmayın.