3 aylıkken ikisini aynı anda oldu, ateş yaptı, etkiyi görmek istediğim için şurubu önden vermemiştim, çok hızlı bir şekilde 39lara yükselince hemen verdim bir ölçü calpol şurubu. O ilk ateş düştükten sonra bir daha çıkmadı ama sabaha kadar takipli gittim, genel durumunda bir huysuzluk da olmadı. Aşı günlerinden önce iki diş sarımsak yutuyorum, bebeğiniz anne sütü alıyorsa deneyebilirsiniz, aslında her zaman haftada, hastalık dönemlerinde günlük sarımsak yutmak lazım. İnanılmaz etkili tavsiye ederim