H_e_y_o Merhabalar tayin sebebiyle Melikgazi ve kocasinandan ev bakıyoruz. Çevresinde kreşi olan memurların oturduğu güvenilir temiz bı yerden istiyoruz. Maksimum 2.500 verebiliriz. İl hakkında da bilgim yok yardımcı olursanız çok sevinirim :)
Bidemett H_e_y_o kiralar çok uçuk 2500e bulur musunuz bulursanız nasıl olur bilmiyorum merkezde genelde eski evler oluyor şehir konusunda ise moralinizi bozmak istemem ama ben sevmiyorum çok sıkıcı bir şehir insanları da çok soğuk hayırlısı olsun hakkınızda
bebekzeynep H_e_y_o Kayseriliym ben😊eşiniz ne iş yapyr ona göre semt önerisi yapaym eve yakn olsun istiyorsanız
Deletedmom_23 H_e_y_o 1 sene olmadı taşınalı. Kocasinanda yeni yapılan bir binada oturuyorum. Yukarıdaki arkadaşın dediklerinin aksine insanlar hiç de soğuk değil ve oturduğum mahallede bir sürü yeni yapı var. 160 metrekare evde 1250 tl ye oturuyorum ama şuanda ne kadardır bilemedim. 🤗
H_e_y_o Bidemett eşim ve ben olabildiğince kötü bı yerde çalıştık şuan Kayseri bize medeniyet geliyor:) Allah pişmanlık vermesin tabi. Kiralar uçmuş 3 4 bin diyor sitedekiler. Yıllık istemeleri de cabası …
H_e_y_o bebekzeynep eşim melikgazi emniyette çalışacak ama o bı şekilde gelir gider bana uzak olsa da sorun uok diyor.
H_e_y_o Deletedmom_23 ay yok mu etrafınizda boş ev :) kiralık ilanına denk gelirseniz lütfen yazın bana
Bidemett Deletedmom_23 değil mi 15 senedir burdayım insanların soğuk olduğunu kayserililerin kendileri bile söyler siz iyilerine denk gelmişsiniz
Bidemett H_e_y_o evet maalesef bizde o yüzden yerimizden kımıldayamıyoruz öğrenciyken 400 tlye kaldığım ev bile 2000 olmuş banyosunda duşakabin yok siz düşünün
Deletedmom_23 H_e_y_o Ben de İstanbul’dan taşındım Önce alışamamıştım ama buranın sakinliği ve sessizliği her yere yakın olması filan zamanla alışmamı sağladı. Eve taşınmadan önce bizzat ev sahibi kendi temizletti evi dip köşe. Yıllık da istemediler çok şükür.
Deletedmom_23 H_e_y_o valla birkaç ay önce oturduğum apartmanın b bloğunun inşaatı bitti. Anında doldu. Siz bana özelden yazın gördüğüm anda size ileteyim. Biz de sahibindenden bakmıştık orada bulamadık gezerken burayı bulduk. Yeni yapıların içleri çok güzel ve geniş. Aklımda bulunsun🤗
H_e_y_o Deletedmom_23 ben özelden mesaj nasıl atılır bilmiyorum :) siz bana yazsanız olur mu Ya keşke denk gelse bize de