Merhaba oğlum agustos da 2 yaşında olucak 16 gün önce tuvalet eğitimine başladım başlarda altına yapıyordu tuvalete gidince yapmayıp ağlıyordu şuan belli saat aralığında götürüyorum yapıyor tuvalete ama kakayı hala altına yapıyor bu konuda ne önerirsiniz tecrübeli anneler