Letitbit Emelmiray biz bugün yaptirdik,bebegim cok huysuz ateş 38 derece.Bir cay kasigi calpol verdim bakalim.Bekliyim surda
parlaegegunes Letitbit canım naptın ateşi düştü mü bizde bugün olduk 4. Ay aşısını 38 derece ateş oldu calpol verdm bende 1 çay kaşığıno tam doldurmadım ama 2 saat oldu vereli uyumuyor huysuz ateşide çok düşmedi 2 saatte suan 37,5 napcam ya
Elika00 Emelmiray her bebek farklıdır benim bebeğim 4.5 aylık oldu hiçbir aşı ateş yapmadı. Tabi ki bütün aşılar ateş yapabilir. Yapmayadabilir.
hemsire09 Emelmiray ateş yapar, ağrısı çok olur, aşı olan yeri şişer aşının biri çok ağır çünkü. Ben aşı olur olmaz parol verdim. Çıkmadı ateşi 😊
ikizAnnesi_41 @“Emelmiray”#p21104370biz olduk 4 aylık aşımızı ateş olmadı çok şükür. Sadece huzursuzluklar o vardı durum durum ağlamaları oldu ayağı acıyıdu herhalde ondan
Busra2013 Emelmiray bakıomda herkes ateslendı demıs benım kızım 29 hazıranda olck 4. Ay asısı ve 30 da turkıyeye ucakla gıtcz ınsallah ateslenmez
Ayse333 Canım aşıya gitmeden önce 1 çay kaşığı ateş düşürücü ver en son 4aylık aşımızı yaptırdık ateşlendi hem aşının ağrısını hafifletir emin ol ağrısını kesici sen birşey olmaz tükettiğiniz onca besinde neler var neler
Acemiannee25 Ayse333 hiçbir doktor aşı öncesi ilaç önermiyor bebeğin açıya nasıl tepki vereceğini görmeleri gerek eğer ateş huzursuzluk olursa ancak öyle verilir ilaç durduk yere hiçbir sıkıntısı olmayan bebeğe ilaç verilmez
Letitbit Ayse333 Neler neler var acaba?? Ne cesaret yani burda gelmis ilac tavsiyesi veriyorsunuz..Bebeklerimize o yuzden ozen gosteriyoruz zaten o "neler neler var"kismini yemesinler diye.Siz sakin atesi olmayan bebeğinize ateş düşürücü vs vermeyin bu defa vucut isisini cok düşünürsünüz.