Elin34 ne için sordunuz tavsiye verebilirim dışarıda mı lazım ev içinde mi? Ben ev için uyurken yanıma kiwinin ısıtıcısını aldım biberonda suyu koyup yanıma koyuyorum ne kadar mama koyacaksam küçük mama kaplarındna aldım ona koyup hemen iki dkda hazırlıyorum mutfağa kalkmadan . Dışarıdada yine mama kabı ve termos aldım o şekilde cok rahat oluyor.