Kızlar bebegim 4 aylik akşam saatlerinde ağlama krizine girmeye başladı bi kaç gündür kucağa alıyorum susuyo bebek arabasiyla balkona cikardim uyudu ama kolların koptu niye böyle yapiyo dün doktora goturduk biseyimi var diye oda temiz çıktı napacam bi akıl verin