Aysegullllho 6 aya doğru düzeltebilir kendini belki de metabolizma hızlıdır ebe hanıma sorun isterseniz kontrole gittiginizde
bbaycar Sule34 merhaba. Biz de aynı durumdayız da. Merak ettim gecti mi bebeğinizde bu durum. Benim kızım da 4.5 aylık su an. Her emmeden sonra kaka yapmaya basladı.. dişleri de cok kasınıyor acaba ondan mı bilemiyorum
Sule34 bbaycar götürdüm drlar normal dedi hatta gece bile yapıyordu.bu aralar daha iyi kaka yapma sayımız azaldı 4 bazen 5 oluyor