yigitberil çok yanlış yapmışsınız ya neden öyle ki, dış dünyaya da alışması lazım ne kadar zor olacak belkide. Düşünsenize siz sabit hep aynı yerlerde aynı şeyleri yapıyorsunuz. Oğlum 2 aylık mı neydi ilk defa bebek arabasıyla evden kendim çıktım normalde arabayla çıkıp gitceğim yerde bebek arabasını çıkarıyordum bi kamyon tır mı ne geçti ama ne korkmak yani 20 25 dk ağladı su gibi olmuştum sonbahar soğuğunda. Bi kaç kere daha ağladı falan sonra geçti dünyanın doğduğu günden beri farkında. Ayrıca uyaran eksikliği yaşamaması açısından bol bol temiz hava farklı ortam görmesi lazım bu saatten sonra yapmayın ne kadar zor olursa da olsun o tatile gidin bence