Merhaba arkadaşlar kızım ctrsinden beri ishal ve iştahsızlık vardı bugün doktor tahlil yaptı ve bu virüs pozitif çıktı probiyotik ve iştah için bir ilaç verdi ama kızımin ishali biraz hafifledi gibi ama iştah sıfır çok üzülüyorum bu durumu atlatan anneler ne kadar sürdü acaba