coktepkiliyim
Bu aylarda diş çıkardığı zamanlar oluyor da. Tahminimce diş çıkarıyor mu diye sordum. Bebeklerde iştahsızlığın birçok sebebi oluyor. Eğer blw yapmıyorsanız blw yapın kendi yesin veya hani sürekli yemek vermeyi teklif ediyorsanız aç diye bundan da sıkılmış olabilir.
Biraz acıkmasına müsaade edin.
Şu an nasıl bir yöntem izliyorsunuz bilmiyorum genelde anneler bir şeyler vermeye çalışır aç diye çocukta yemez. Ben de öyleydim çünkü o zamanlar.
Yemekleri birlikte yapmaya çalışın. Siz yaparken o da sizi izlesin baksın ne yapıldığını nasıl yapıldığını, mesela kaşık vermediyseniz eline kaşığı verin kendi yemeye çalışsın bebekler kendileri yemeyi daha çok sever