Bbilgilii telsizim wee wellinki çok memnunum ama cok gereksiz pahalanmiş bir telsiz için o kadar vermeye gerek olduğunu düşünmüyorum uygun fiyatlılar nasildır bilemem ama bana sorarsanız bu wifi üzerinden bağlanan kameralar bana mantıksiz geliyo. Başka birinin evinde uyutunca telsizimi götürüyorum yanımda rahat rahat kapiyı kapatip biz sohbet ediyoruz simdi öbür türlu olunca kapı acık kalicak uyaninca duyayim diye o da rahat olmuyo tavsiyem telsiz ya da bu hem kamerasi hem Telsiz özelliği olanlar da aynı mantıkta wifi gerektirmeyen onlardan alin