Merhaba güzel anneler
Kızım 10.5 aylik ve iştah bazen var bazen yok dış döneminde belirtiler var ama hala çıkmadı bende eczaneden karadut sueubu aldım mamasını alırken bugün doktorum iştah açmaz sadece dış ve ağız yarasından kullanın dedi aranızda hiç kullanan varmi iştah açma özelliği varmi ?