R_y_M
Sehhy yaptığınız sütü içip daha istiyorsa o an doymuyor daha fazlası olsa içecek demek, siz gidip yenisini yapınca içmiyor çünkü yemeğin bittiğini düşünüyor ve tekrar getirdiğinde biraz aç olsa da içmezmiş, doktorum söylemişti, çocuklarda böyle isliyormuş, bana fazla yap kalanı dokeceksin mecbur ama bu şekilde tam doyacak dedi, mesela 90ml yapıyorsun tekrar istiyor, 30ml yapıyorsun icmiyor, siz ne olur ne olmaz 100 ya da 110 ml yapın kalanı dokersiniz