Ben İstanbuldan Samsuna kızımla 5-6 kere tek seyahat ettim. Benim bebek arabam da kabin boydu ama kabine almadılar uçağın kapısında teslim ettim. Bir tane tekerlekli bavul bir de sırt çantası. Zaten bavulu bagaja verdim. Sonrası kolay oluyor. Herkes yardım teklif ediyor. Kapıdaki güvenlikten, uçaktaki hostese kadar. Bebekle tek görünce yolcular dahi yardımcı oluyor. O yüzden sıkıntı yapmayın. Kızım da her seferinde uyudu uçakta. Kalkarken ve inerken emzirdim. Hiç sorun yaşamadım.