Ben ne kremler kullandım Allah’ım çok kasintim vardı geceleri tanıyordum kaşıntidan yatamiyordum ve ben sürekli kendimi yıkıyordum su vurdukça daha beter etmiştim kendimi. Doktor bana anca hamilelikten sonra gider demişti ve dediğinde oldu. Ne fitiller kullandım malesef geçmedi ama ne zaman doğurdum. Yemin ederim doğurdugum gün kurtuldum :)