Hulya19 kesinlikle bepanthol pişik önleyici merhem pişik olmadık ama kırmızılaştıgını gördüğüm an sürüyorum diğer güne hiç bişey kalmaz birde ben ıslak mendil kullanmayı azalttım yaz havasıda olunca yıkıyorum suyla rahat oluyor yazık ıslak mendille sil sil mahvolur öyle sıcaklarda bide