Benşmde sütüm fazla ama sütün fazla olması demek kaliteli olduğuna işaret etmiyor 2 haftadır çok stresliyşm uyku uyumuyorum yemek yiyemiyorum sıkıntılı bir dönemden geçiyorum kızım 85 günlük 2 haftadır toplam 50 gram almış. Mecbur bugün mamaya başladık. Aptamil 1 aldım 90 ml yapıp enjektörle veriyorum. Bir öğününü mama ile doyuruyorum. Geri kalan öğünlerde emziriyorum. Hamşireyşm ama olmayınca olmuyor. 🤷🏻♀️ Gün içinde ne yaşarsak yaşayalım stres üzüntü yeme içme durumu süte yansıyor