Kızlar merhaba, bebeğime kek yaptım normalde porsiyonluk yapıyordum o gün bitiyordu yani ama bu seferki biraz fazla oldu. Buzdolabına mı koymalıyım yoksa dışarda mı dursun? Kendimize yaptığım zaman dışarda tutuyorum da bebeğe şimdi bilemedim sıcak hava bozulur mu acaba