Aysegul24 Alya_09 birşey olsa Allah korusun tepki vermezdi bence bwnde çok korkmutşum ama zaten orada ki hemşire de bize önlem amaçlı bu geçit zaten bir problem olmaz demişti
Aysegul24 Alya_09 yani bana yaptır dediler sisteme kayıt yapıyorlarmış yaptırın ya sşz yinede birşey kaybetmeyiz ki 😊
Ayso5 Alya_09 çocuk doktoru yonlendirevekmis dendi bana üniversite hastanesinde 6 aylıkken tekrar yapacağız 36+0 doğum yaptım rop muayenesi yaptınız mı acaba
Ayso5 Alya_09 sonuc umarım iyidir💚Bizim göz doktoru çok kararsız kaldı sonra yaptırın dedi ama bu işlemi de devlet karşılamıyor siz devlet has. Yapmıştınız peki
Meryem_Cansever Alya_09 bende 35+6 da doğum yaptım ilk zaman kulağındaki sıvı kurumamış 4 kere gittik hastaneye 4.de geçti şükür bidahada bişey demediler
Angel00 Deletedmom_58 şuan peki seslere bakıyor mu tepki veriyor mu ? Benden kaynaklı işitme sorunu var bize de önerdiler 6. Ayda
Deletedmom_58 Angel00 bakıyor tepki veriyor canım masallah çok şükür ama yine de benden kaynaklı bakılması istendi sizde durum ne senin bebiş tepki veriyor mu
Angel00 Deletedmom_58 çok şükür canım tepki veriyor inşallah bir sorunları çıkmaz bizde yenidoğan ken geçtik testten çok korkuyorum genetik olmasından Allah korusun ya
Ilknr_rabia34 Alya_09 benim bebegim gununde dogmustu ama 1 hafta kuvezde yatinca bizide yonlendirdiler arayip durumu anlattiniz zamn onlar randevuyu veriyor direk