kızlar oglum 18 aylık bi kac gündür kusmasi vardi zaten hep kusan bi bebek reflüsü var dün gece ishali basladi 11 aylıkken rota gecirmiştik cok korktum sabah dr götürdüm muayene etti rotaya benzemio salgin var salgina yakalanmiş dedi … hocam kaka testi yapalim dedim yok dedi eve geldik yavrumun poposu ciger gibi kızarmiş basbas bagirio altini her actigimda yıkıorum kesinlikle ıslak mendil kullanmiorum ama kesinlikle kurulatmio cani cok yanio bu pisigi nasil geciririm bi bilgisi olan nolur nolur yardimci olsun bi krem önerisi falan