Sevincb bizimki gazlı biz bebeydi hala daha gazı varsa ne uyur ne emer gaz çıkana kadar huzursuzdur ama artık kendi daha kolay çıkarıyor ve 2. Ayından beri de hep yüzüstü uyur gece gündüz su an bile yanımda yüzüstü çırpınırken zart zort çıkarıyor o açıdan iyi oluyor 😄 ama tabi uyanıkken fazla sevmiyor o da en fazla 10 dakika durur