Merve_poyraz1 Kızlar uyusturucu krem hamilelikte yasak diye ağda yapmamistim. O acıya dayanamam diye😂 Emzirme döneminde bu kremin sakincasi var mı bilen biri söyleyebilir mi artik şöyle bir guzel ağda yapmak istiyorum çünkü😅
Minikelebekkk Merve_poyraz1 krem gerçekten uyuşturuyor mu yoksa psikolojik olarak mı rahatlatiyor acaba 😅
Woman35 Şurada bekleyeyim bari🤣 ben acısına dayanıyordum da ağdaya Uzunca bir ara verdim jiletle alıyordum Şimdi nasıl olacak bilmiyorum🤣
Merve_poyraz1 Woman35 ya iki günde bı makina ya da jiletle almaktan bıktım. Bı ay rahat etmek istiyorum. Uyusturucu krem olmadan nasıl olcak ama bilmiyorum 😅
Woman35 Merve_poyraz1 kız küçük küçük yapıştır küçük bir bölgeye sonra Çek bir anda ben öyle alıştım 🤣
Merve_poyraz1 Minikelebekkk uyuşturuyor ama tamamen değil dayanilcak bir acıya donusuyor en azından😂 ben bı de krem pahalı diye az suruyorum o yüzden de olabilir 😂