Mrv_cnl Merhaba 3 ay önce doğum yaptım, 2.kez regl oldum normalim 7 gün ama doğum sonrası 14-25 güne kadar sarktı. 5-6.günden sonra leke leke ve rengi daha siyah geliyor. Karşılaşan var mı normal midir?
Divayorgun Mrv_cnl emziren annelerde adet gecikmesi ya da adet olmama gibi durumlar yaşanabiliyor. Salgılanan bi hormondan kaynaklı öyle diye okumuştum
gul10ur Mrv_cnl Normal bende aynısını yaşadım daha yeni eski düzene girdim derken bu sefer gecikmeli geliyo 5 aydır düzensiz
Divayorgun Mrv_cnl benide emmemişti oğlum. Sağmıştım 5 ay. Sonra iyice sütüm kesilince artık belmeyince adet oldum düzene girdi