Derya91 Sen fazla iyi niyetlisin valla 😊 Kamera koymaktaki amaç o değil mi zaten bakıcının bebeğimize hal ve hareketleri,nasıl davrandığı bunları gözlemlemek için. Eğer ters bi hareketini görürsen de elinde kanıt olması gerekiyor sonuçta. Belkide kendisi çok iyi biridir ama içini bilemezsin ki 😊