Çok mesafeliyim az çektirmediler evime 3 kere geldi hadi dedim birgün biz gidelim kötü olmayalım iyice 1 gün geçti yine göndermeler yapıyor yok işte Allahım iki yüzlü menfaatçi insanlardan yolunu şaşırıp gelenlerden koru vs yani kafayı takmış bu kadar basit olma ya insanlık yapıp geliyoruz bu göndermeler ne sen nesin böyle ya da amacın ne siz olsanız nasıl davranırsınız asla gönderme yapmam onun seviyesine inip