Yigitmiray38 Azranurum kısa kollu üşürler bence daha ısı kontrolünü yapamıyorlar ki. Ben bi sıfır kollu zıbın, üstüne uzun kollu zıbın üstüne tulum giydiriyorm. Altına da ayaklı alt ve tulumu giydiritorum. Ayaklınin üstüne bide çorap
Azranurum Bende ne yapacam şaşırdım kafası bazen terliyor kısa kol giydir sem üşür diye korkuyorum yada gazlanır diye bilemedim
Minikkus14 Yigitmiray38 ay ciddi misin ben martta doğum yaptım o zaman bile bu kadar kat kat giydirmedim sıcak değil mi sizin orası alıştır bebişini hem nasıl alışırsa öyle gider en ufak serinlikte hasta olur böyle sıcaklarda bile böyle kat kat giydirine ben sıcakladım okurken 🫠🫠
Mistikestik Yigitmiray38 çocuğa eziyet ediyorsunuz yapmayın ya sonra en ufak esintide hasta olur ben sadece uzun kollu üst giydiririm halde hemşire çok kızdı yaz günü çocuğu zaatüre edeceksin ince giydir dedi
Bbilgilii Yigitmiray38 şubatta doğum yaptım oda 22-24 dereceyken sıfır kollu zıbın üstüne tulum giydiriyordum o kadar. Hastanede hemşireler bu şekilde giydiriyorlar zaten. Bu kadar kat kat giydirmeyin bebeğiniz isilik olur Allah korusun.
Nilosunannesi_ Azranurum 1 ay 5 günlük bebeğim var Tekirdağ’da oturuyorum burası da 29-30 derece sıfır kol zıbın üzerine tulum giydiriyorum sadece birde çorap
Yigitmiray38 Azranurum kayseride yaşıyoruz ev biraz serin oluyo bizim sürekli de kontrol ediyorum öyle sıcakladığini görmedim