Cansuuu8 ya burda o kadar onunla.hamile kalanı okudum ki inanin yani,burda.okudukcs gerilim filmi başrol oyuncusu oluyorum resmen yani,çok fazla efsane var ,ama annemde yıllarca kullandı ve çok memnundu,benimtanidiklarim.hci sorun yasamadi ama burası hep sorunlu olunca korktum ,zaten aktif bir hayatımız yok ben pimpirikli biriyim öpünce hamile miyim diyorum o yuzd n yaptırdım iğneyi,şimdi mesela bir şey olursa ilişkiden sorna su doldurup kontrol ediyorum prezervatifi ki et ete asla degdirmem geri vekilme de olur bir de şu ile kontrol ama burda neler okudum bilseniz, prezervatif delik olmadığı halde hamile kalmış en başından korunuyormus lateks ise yaramamış demiş.doktor çok korkunç değil mi?