Kızlar biraz tuhaf olacak ama herkes vermek istiyor ben ise almak 🤣 sezaryen dogum yaptım 53 gün oldu.. 52 kilo ile hamile kaldım 66 ile doğum yaptım.. şuan 63 kiloyum, kilolarımi vermek istemiyorum.. hedefim 70 🤣🤪 boyum uzun çünkü.. oldum olali hep zayıftım.. eşimde kilolarımi vermemi istemiyor . Nasil kilo vermeyebilirim var mi onerileriniz.. ve ya nasil alabilirim ?