Balpetegii ben önce gece emzirmeyi bıraktım 19 aylık meme uyumuş sabah olunca emiceksiniz dedim çok agladiklarinda pencereden dışarı baktik daha gece sabah olunca meme uyancak hadi şimdi bizde uyuyalım falan dedim yattigimiz odadan hiç çıkmadık, 26 aylığa yakında gündüzü bıraktım önce azalttım gün içinde emme sayılarını ikiye düşünce (uykudan önce emiyorlardı) göğsümün alt tarafında bi kızarıklık olmuştu tahrişten dolayı bir kere onu görüp uf olmuş dediler sonrada uf olmuş artık siz büyüdüğünüz için süt bitmiş falan dedim gündüz başka şeylerle oyalamak daha kolay oldu bir kaç gün zor geçiyor ama yavaş yavaş alışıyorlar sabır diliyorum 🙏