Merhabalar 2. Ayımıza bugün girdik ama yaklaşık 3 haftadır kaka yapmıyor ilk başta olduğunda 3 günün sonunda sabun ile yaptırdık, sonraki 1 hafta geçince yine sabunla yaptırdık doktor biogaia damla verdi kullandım bugün 8 gün oldu hala kaka yapmadı bu sorunu yaşayan var mı ? Kendiliğinden yapmasını mı beklemem gerekiyor ? Anne sütü veriyorum bide sadece günde 1 kez mama desteği var .