Ben ilk gündüzü azalttım mesela 5 defa emiyorsa sayısını düşürdüm sonra ıkı uyku yapıyor uyku oncesi verdim sonra Gündüz hiç vermedim gece hıc kasmadım ne kadar emmek ıstersen verdım sonra geceyide kendı bıraktı 15 aylıktık bızde hamıle oldugum ıcın bırakturdım bende boyle ne o uzuldu ne ben mastit te olmadım cok guzel Bi süreç oldu korkuyordum baya ama