Yaa kızlar hiç bilmiyorum bu uygulamayı ve nefret ettim gerçekten. Bebek kamerası aldım başta çalıştı şimdi hata veriyor.
İade oluşturmak istiyorum ama nasıl yapıldığını bulamıyorum. Kullanan var mı ? Bana bi yardımcı olur musunuz yaa sinirlerim bozuldu