12 gün önce normal doğum yaptım 3 dikisim var. Bebeğim 1 hafta yoğun bakımda kaldı üzüntüden kendime pansuman falan yapamadım. Dikisimin biri açılmış ve enfeksiyon kapmış. Ön kısmı zonkluyor. Doktor bi losyon verdi onunla pansuman yapıyorum bi de fitil verdi onu kullanıyorum ama cok ağrıyor. Böyle bisey yaşayan var mı ne iyi geliyor acaba?