zeynooo5441 Merhaba arkadaşlar baby turco, molfiks bebeğime bez pişigi yapti alerjik sanırım vücudu. Hangi bezi önerirsiniz alerjik bez var mıdır
ikikizannesi zeynooo5441 bizi prima paklıyor birtek birde kullanabildigim tek bez önlem cok guzel yumusacik oglum 5 aylik 6 paket prima vae bitsin onlem alicam
Pnrg zeynooo5441 merhaba, suan sleepy ecologic kullaniyoruz, cook guzel bir bez dokusu yumusacik doktorumuz bile beziniz cok guzel markasi ne diye sormustu. Bebegimiz alerjik degil ama tavsiye edebilirim dokusundan dolayi.
zeynooo5441 Kuzeybabyy Sleppy natural almaya karar verdikte sanırım siz sleepy kullanıyorsunuz. Kalıpları küçük mu acaba
Kuzeybabyy zeynooo5441 bütün serilerini kullandım natural bio natural extra ilk yedi ay natural kullandım. Çok memnundum hareketlenmeye başlayınca extra serisine geçtim o biraz daha ince. Şuan 11 kg beş numara kullanıyoruz
zeynooo5441 ikikizannesi Şuanda bende prima kullanıyorum ama numara yükseldikçe fiyatta baya yükseliyor o yüzden başka bez arayışındayiz
ikikizannesi zeynooo5441 önlem ben cok begendim yumusacik bir paket kullandim prima yaninda yoktu markettede tam kapanmak uzereyken idarelik almistim tavsiye ederim biz stoklu almistik 4 5 paket kaldi onlar bitince onlem kullanicam sleppy sevemedim kocaman oluyor cok sisiyor bide sert grldi bna bio natural denemedim oda pahali sanirim önlem deneyin bi benim ucuncu cocugum her marka denedim diyebilirim baby turco naylonumsu canbebe guzel molfik ufak kaliyor tasiriyor sleepy cok sisiyor prima en guzeli oda pahali canbebe primaya cok yakin önlem yumusacik ve fiyat uygun