-Cedric
Rica ederim kafanızdaki soru işaretini aydınlattıysam ne mutlu 😊
Anaokulu ve anasınıfı temelde aynıdır ama anasınıfı ilkokula bağlıdır, anaokulu da özel ya da devlet farketmeksizin yaş gruplarına ayrılmış şekilde eğitim veren başlı başına olan okul öncesi eğitim kurumlarıdır.
Benim önerim devlet okuluna göndermeniz çünkü özel kurumlarda genellikle eğitim fakültesi mezunu olmayan 2 yıllık ya da lise çocuk gelişimi mezunu olan kişiler çalıştırılıyor, durum böyle olunca da çocuğunuzu pedagojik formasyonu olmayan kişilere teslim etmiş oluyorsunuz.
Özellerdeki imkan çoğu devlet okulunda yok bunu hepimiz biliyoruz ama eğer iyi bir öğretmene denk gelirseniz imkansızlıklardan imkan yaratacağına eminim, önemli olan zaten zor şartlarda en iyiye ulaşabilmek ve ennn önemlisi bunları yaparken de çocuğun kalbine dokunabilmek.
Ben 13 yıldır devlette kadrolu öğretmenim ve hiç özel okulda çalışmadım, zaten köklü özel kurumlar haricinde eğitim fakültesi mezunu olanları çalıştırmazlar çünkü az bir paraya canımızı çıkartamayacaklarını bilirler 🤪
Size önerim devlete bağlı bağımsız anaokuluna göndermeniz çünkü devlet oraya ödenek sağlıyor ve bu yüzden imkanları biraz daha iyi ama aidatları yüksek, ilkokul bünyesindeki anasınıflarına ödenek falan yok kendi yağımızla kavruluyoruz ama aidatları biraz daha cebe uygun 😊
Ayyy ne uzun yazmışım yahu 🤭🙈