bombacimulayim Ben boyattım hep. Doktoruma da danışmıştım boyatmasan önce. O sorun olmaz deyince boyattım
Merakettim Bitkisel olanlar bile amonyak içeriyor az miktar da olsa. Şu an beyaz diplerim belime indi, hamileliğimi öğrendiğimden beri boyatmıyorum ama bebeğime minnacık da olsa geçmesin yeter diye bekliyorum. Emzirmeyi kesene ak Gandalf olacağım herhalde 😂